Direct naar de inhoud van deze pagina

Hoe gebruik je de website?

Vind alle antwoorden op je vragen over de website & handige tips!

Account deactiveren

Profiel deactiveren
Je kunt je profiel deactiveren door in te loggen op de website via Inloggen | Registreren. Klik daarna op jouw persoonlijke menu. Onderaan het menu vind je 'Instellingen'. Onderaan de pagina vind je de optie 'Account deactiveren'. Als je daarop klikt, dan wordt gedeactiveerd (op niet-actief gezet). Je kunt dan niet meer inloggen. We bewaren je gegevens nog wel zodat je je account eventueel later weer gemakkelijk kunt activeren en voor statistische doeleinden. Wil je je gegevens volledig laten verwijderen (recht op vergetelheid), dan staat boven de knop 'Account deactiveren' hoe je dit kan aanvragen bij ons.

Misschien zijn de volgende mogelijkheden op jou van toepassing en hoef je jouw account niet geheel te deactiveren: 

- Ik ben als hulpaanbieder tijdelijk niet beschikbaar
Ben je een hulpaanbieder en wil je tijdelijk niet benaderd worden? Dan kun je ook je hulpaanbod verbergen. Hulpvragers kunnen je alleen benaderen via de website wanneer je een getoond aanbod hebt. Daarnaast kan je ook de e-mailinstellingen wijzigen waardoor je minder mails van ons ontvangt.

Je kunt je aanbod verbergen via jouw menu en dan 'Mijn hulpaanbod'. Als je klikt op de rode knop Niet Tonen, is je hulpaanbod verborgen. Je kunt wel gebruik blijven maken van je account. Wanneer je weer beschikbaar bent, kun je weer op Tonen klikken.

- Ik ben hulpvrager, maar heb momenteel geen vragen

Geen probleem! Je kunt je hulpvraag of vragen afsluiten via jouw menu en dan Mijn Hulpvragen. Klik dan op 'Hulpvraag sluiten'. Hulpaanbieders kunnen je alleen benaderen via de website wanneer je een hulpvraag hebt geplaatst. Je kunt nu wel gebruik blijven maken van je account. Wanneer je weer een hulpvraag hebt, kun je deze weer gewoon plaatsen. Daarnaast kan je ook de e-mailinstellingen wijzigen waardoor je minder mails van ons ontvangt.

 

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?